sâmbătă, 1 martie 2014

De vorba cu Diavoliţa


Note :Picture belongs to: KAMW http://asasd93.blog.me/
Please promote this beautiful girl !


       Acum cîteva zile am primit un telefon prin care o voce de femeie îmi solicita încheierea unei poliţe de asigurare . De obicei nu dau curs acestor cereri dacă nu cunosc persoana sau nu este recomandată de cineva cunoscut dar vocea plăcută şi vocabularul ales m-au făcut să calc această regulă . A contat şi locaţia imobilului , care se afla într-un cartier vechi şi linistit .
Aşa că astăzi , înainte să se întunece , am ajuns la adresa indicata . Mă aflam în faţa unei vile , construită la începutul secolului 20 , bine întreţinută , cu acoperiş de ţiglă . Ferestrele mari , aveau rama originală de lemn , iar geamurile erau cu siguranţă de cristal pentru că ultimile raze de soare se transformau în mici curcubee reflectate de marginea slefuită .
Am urcat cele 5 trepte spre uşa de la intrare , o adevărată operă de artă din lemn de stejar sculptat . Nu a fost nevoie să sun , cînd am ajuns în faţa ei , mi-a fost deschisă de un valet .
În spatele uşii se afla o sală de primire , cu o scară ce urca la etaj . Valetul îmi indică o uşa şi rosti
- Doamna vă aşteaptă !
Tot valetul mi-a deschis şi uşa salonului , dezvăluindu-mi o cameră mare cu mobila în stilul începutului de secol 20 . Am păşit cu curaj înăuntru dar nu am apucat să fac decît un pas rămînînd încremenit cînd am zărit stăpîna casei . Am vrut să fac un pas înapoi dar m-am lovit de valet ca de un zid . Rămăsese strategic în cadrul uşii ca să nu pot iesi .
- I-a loc ! Spuse doamna , indicîndu-mi un fotoliu aflat în faţa canapelei .
  Avem multe de vorbit !
Nu-mi puteam lua ochii de la corniţele din frunte . Dacă făceam excepţie de ele , era o frumuseţe de femeie , cu un corp superb , o piele perfectă , alba şi fină ca portelanul . Parul lung de un alb stralucitor încadra o fata de copilă inocentă .
M-am aşezat în fotoliu şi am aşteptat politicos să înceapă discuţia .
- De ce mă privești așa concentrat ?
- Mă așteptam să simt miros de pucioasă !
A izbucnit într-un hohot de rîs cristalin și după ce s-a liniștit a început să vorbească .
- Uiți că suntem îngeri , ....căzuți....este drept  , dar totuși îngeri . N-i s-au
  luat aripile dar n-i s-au dat coarnele . Și Moise a căpătat coarnele o dată cu
  cele 10 porunci . Este semnul dețineri puterilor creatoare , din cauza acestei
  puteri am fost goniți , am vrut să fim egali cu Divinitatea , nu supușii
  Divinitați ca ceilalți îngeri . Dar să revenim la situația ta ,....ai mari datorii
  fața de mine . Am cheltuit o mulțime de energie pentru tine și trebuie să
  plătești datoria .
- Nu am semnat nimic cu sîngele meu , asemenea lui Faust și nici nu te-am 
  invocat pentru a cere ceva .  
- Direct nu mi-ai cerut nimic , nici nu m-ai invocat . Dar dorința ta de a creia
  povești a fost atît de mare încît a produs un gol pe care am fost nevoită să-l 
  umplu . Din cauza ta am creiat pustiul de gheață pentru  60 de secunde  
  , tu doar te-ai dus acolo și ai descris ce ai văzut și ce ai simțit .
- Este imposibil ! Doar m-am gîndit și mi-am imaginat sau am visat , nu am
  fost nicăieri !
- Trebuie să-ți aduc aminte cîte cărti de filozofie ai citit ? Că încă ai îndoieli
  asupra acestei realități ? Cîte întrebări ți-ai pus și cîte nopți nedormite ai 
  reflectat la realitatea din vise ?
- Este adevărat ! M-am gîndit mult , mi-am imaginat și mai mult , dar nu cu
  intenția de a creia ci doar ca să știu , să aflu !
- A fost deajuns ca să declanșezi procese la nivel energetic despre care nu
  știai , dar acest fapt nu te scuză , după cum am spus , eu a trebuit să umplu
  ruptura creiată de tine . Nu cunoști puterea gîndului și nici energia lui .
Se ridică de pe canapea , imediat m-am ridicat și eu , dar a făcut un semn cu degetele și o forță invizibilă m-a trîntit înapoi în fotoliu ținîndu-mă fixat acolo . A trecut pe lîngă mine și în trecere mi-a atins mîna cu arătătorul , am fost scuturat de un fior ca de curent electric dar înghețat ca spațiul cosmic .
O auzeam în spatele meu cum desface ceva și toarnă într-un pahar , întreaga cameră s-a umplut de un parfum minunat , flori , fructe , plante aromate , toate parcă amestecate deși le simțeam pe fiecare .
A apărut din nou lîngă mine cu un pahar în mînă și s-a așezat provocator pe brațul fotoliului . A luat o gură din lichidul rubiniu ce umplea paharul și și-a trecut degetele peste fruntea mea ca într-o mîngîiere făcîndu-mă să mă scutur iar din cauza fiorilor înghețați .
- Ai două posibilități de a plătii datoria ! Una ar fi să-ți iau sufletul acum iar
  cea de a doua , să plătești o parte din datorie lucrînd cu mine ! Ce alegi ?
- Am să colaborez !
Mai luă o gură din lichidul rubiniu și apoi îmi duse paharul la buze dîndu-mi să beau și eu . Am fost invadat de aroma și dulceața fructelor , parcă era un suc dar avea și puțin alcool deși nu părea a fi vin . M-a lăsat să iau doar o gură .
- Îți place ? Pe vremuri băutura aceasta se numea ambrozie , este făcută din
  fructele ce cresc în grădina primordială . Deși este un teritoriu interzis nouă
  , reușim să primim înca licoarea zeilor , cum spuneau cei din vechime .
- Este foarte parfumată și foarte dulce ! Nu cred că este ambrozie , este doar
  un suc de fructe exotice puțin alcoolizat . Abrozia conferea puteri dincolo
  de orice închipuire celui ce o bea iar pămîntenii mureau de la prima
  înghițitură .
De pe brațul fotoliului se lăsă să alunce în brațele mele și își lăsă capul pe umărul meu .
- Deși sunt lipită de tine , nu mai simți descărcările energetice pe care le-ai
  simțit cînd te-am atins înainte să bei și nici nu ai murit !
Îmi duse din nou paharul la gură și mă obligă să mai beau . De îndată ce lichidul ajunse în stomac am simțit cum se răspîndește un foc în mine . Focul urca prin vene și nervi , se răspîndea în muschi și cînd ajunse în cele din urmă în creier , eram încredințat că dețin o putere mai mare decît mi-aș fi închipuit .
- Ce trebuie să fac ? Cum pot să plătesc datoria ?
- Nu trebuie să faci nimic , doar să stai aici . Te voi duce eu în lumile creiate
  de tine , simpla prezență a sufletului tău va echilibra deficitul energetic și
  le va menține reale !
- Nu se poate să fiu în doua locuri diferite în acelaș timp ! Energetic nu este
  posibil !
- Parcă ai citit o carte despre particule subatomice , identificaseră una care ,
  matematic , putea să se afle în două locuri . De atunci au trecut cîțiva ani ,
  între timp s-au deschis centre de cercetări mai mari și mai puternice , este 
  posibil să se fi aflat mai multe !
A întins brațul și mi-a mai dat să beau din pahar , am băut lacom , cu înghițituri mari , vroiam să simt cît mai multă putere în speranța că această forță îmi va releva cîte ceva din secretele universului , dar nu simțeam decît trupul vibrînd încărcat la maxim cu energie .
Fără să îmi dau seama , am ridicat bratul și am început să-i mîngîi părul , nu mai eram fixat în fotoliu sau îmi dăduse drumul ea . Cu celălalt braț i-am înconjurat strîns mijlocul lipindu-i trupul și mai tare de al meu . A oftat ușor și apoi a ridicat capul de pe umărul meu căutîndu-mi buzele .
Nici cînd nu a mai existat un astfel de sărut , întîi a început să se învîrtă camera , apoi totul s-a transformat într-o tornadă care ne amestecat simțurile și corpurile pînă la neantizare .
Într-un tîrziu mi-am revenit , în jurul meu era întuneric și o liniște apăsătoare , se auzea doar șuieratul vîntului și îi simțeam adierea pe față . Am scos telefonul din buzunar și am privit ora , era mult după miezul noptii . Cu ajutorul luminii de la ecran am privit în jur . Eram în același fotoliu dar acum era putrezit și ros de vreme , la fel era și camera , o ruină înegrită de timp . Vîntul bătea prin ferestrele fără geamuri , tapetul atîrna cojit de la ploaie iar în podea se vedea o gaură mare ce dezvăluia pivnița , totul mirosea a umezeală și mucegai . Cu grijă , ținîndu-mă de pereți am reușit să ajung în stradă . M-am întors și am privit din nou clădirea , o vilă cu acoperișul prăbușit în interior , cu etajul aproape dărîmat și înegrit de fum .
Din acea noapte , mi-e frică să mai dorm , mi-e frică să mai visez ......dacă mă culc , visez că sunt Regele din Iubire fără leac  și mă plimb pe crestele înghețate ale munților . Și Regelui îi este frică să se culce pentru că se visează demonul din  Aripi frînte .
Altă dată m-am visat pilotul din Iubire imposibilă , care și el se chinuia să nu doarmă luînd energizante pentru că se visa în mijlocul Poienii Sacre ținînd de mînă fata umană și privind la Regina Zînelor din Lacrimi de fluturi ...............

de   Tonko Alexandru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu