joi, 28 ianuarie 2010

Pierdut muza ! Cine o gaseste sa se spele pe cap cu ea!

Marti, 07. Aprilie 2009 Timp 00:20.
Stiu ca e un subiect desuet ,tratat de multi utilizatori si de mai multe ori dar va rog sa aveti ingaduinta cu un Bizon batrin Care a simtit poate altfel decit voi.
Pina la urma nu am mai rezistat la atitea solicitari si efort si am cazut lat de somn .Nu am dormit mult ,dar foarte adinc si linistit ,alunecarea in vis afost lina ,aproape insesizabila ,doar la un moment dat am simtit cum se rupe ceva in mine .
Nu m-a durut nimic ,doar ca in fata ochilor mi-a aparut o cucoana uriasa , mai mare decit un bloc ivesmintata intr-o toga alba . Niciodata nu m-am omorit dupa genul de frumusete al statuilor grecesti din antichitate Dar asa trebuie ca aratau zeitele.
Aflat la picioarele ei ,dupa plecaciunea de rigoare am cersit inspiratie . Nici un raspuns ! Am apucat cu curaj marginea togii si am tras de citeva ori strigind : Tanti ! Tanti ! Putina inspiratie te rog!
Nimic ! Matahala s-a intors si a plecat cutremurind pamintul cu pasii ei .
Bine asa ! Da ! Nu dai nimic ! Las ca vezi tu veneratie din partii !
Gata ! de acum o sa scriu numai despre subiecte reale , pamintesti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu